Transport Planner (M/V)

J.H. van der Heijden Internationale Transporten B.V. is een dynamisch familiebedrijf met een rijke historie. Afgelopen jaar bestonden we zelfs 100 jaar en we zitten we in een spiksplinternieuw modern pand in Hoensbroek. Met een vloot van 21 trekkers en 26 opleggers en een sprinter bus rijden we voor onze klanten dagelijks tussen de Benelux en Zwitserland. Betrouwbaarheid, kwaliteit, vakmanschap en betrokkenheid staan bij ons centraal. Wij werken met mooi en modern materieel, goede faciliteiten en Nederlandse arbeidsvoorwaarden.

Voor de versterking van ons kantoor team zijn we op zoek naar een transport planner m/v. Het kantoor team bestaat op dit moment uit 2 full time planners, 2 administratief medewerkers, een loods manager en een directeur.

Dit ga je doen 

In de functie van transport planner krijg je een afwisselend en veelzijdig takenpakket dat o.a. bestaat uit:

  • Te woord staan van klanten en chauffeurs
  • Afgeven van prijzen en offertes uitbrengen aan klanten
  • Verzorgen van dagelijkse planning van in te zetten vrachtwagens en chauffeurs
  • Invoeren van orders in het transportmanagementsysteem (TMS)
  • Controleren en completeren van transportdossiers
  • Afhandelen van transportdossiers en verwerken tot facturen

Dit vragen we van je 

Jouw drive is onze kracht. Je bent servicegericht zowel naar klanten als naar je collega’s. Als jij je ergens in vast bijt, laat je niet meer los totdat het helemaal is geregeld. Je bent pro-actief en je hebt geen 9-tot-5-mentaliteit. De betrouwbaarheid waarvoor we als Van der Heijden staan, begint bij onze medewerkers, dus ook bij jou. Verder ben je communicatief sterk, beheers je de Nederlandse taal en bij voorkeur ook de Duitse; je kunt je in het Duits in elk geval goed redden. Je bent kwaliteitsgericht en kunt goed plannen en organiseren. Je bent goed thuis in Microsoft Office en ERP-systemen of je maakt je dat heel snel eigen. Wij werken naast MS Office o.a. met een TMS-systeem en met Afas. Het functieniveau is MBO-4 in (financieel) administratieve richting.

En dit hebben we te bieden 

Als je bij ons komt werken, dan ben je zeker van een mooie job in een modern familiebedrijf met leuke collega’s en goede faciliteiten. We bieden job voor 40 uur per week, een marktconform salaris (we betalen per 4 weken, dus 13x salaris!), vakantiegeld, pensioenregeling, minimaal 24 verlofdagen en 3,5 ATV-dag (cao beroepsgoederenvervoer is van toepassing) en een laptop van de zaak.

Herken jij je in bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatiebrief vóór 23 februari naar hrm@vanderheijdencargo.com. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Hans Van kan, bereikbaar op telefoonnummer 043-4079282. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Van der Heijden internationaal transport B.V. zoekt een administratief medewerker m/v

The Swiss way.

Our passion. Our drive!